Hjelp

Slik oppretter du en bedriftsoppføring

Det er 2 muligheter til å opprette en ny oppføring:

Når en bedriftsoppføring er opprettet på forsiden, blir brukeren som lager oppføringen, blir eier av oppføringen, og bruker ID er knyttet til bedriftsoppføringen. 

  1. Ved å velger Oppføringspakker

Brukeren må velge ønsket pakke, registrere eller logge inn og deretter fullføre alle nødvendige bedriftsoppføringsdetaljer. Hvis det ikke er noen gratis pakker definert, vil oppføring ikke bli vist på forsiden til bestillingen som er generert for bedriftsoppføringen, er satt til betalt.

 

  1. Ved å bruke dashbord/kontrollpanel etter du har registrert

 Brukeren må logge inn eller opprette en ny konto for å legge til en ny bedriftsoppføring. Når du har tilgang til kontrollpanelet på forsiden og velger ny knapp, må brukeren angi alle bedriftsoppføringsdetaljer og lagre den.

 

 

Oppføring - opprettelsesprosess

Når ny oppføring er opprettet, vil den komme inn i "Oppføringen venter på godkjenning og vil være tilgjengelig om kort tid", status og må godkjennes av nettstedadministratoren for å bli synlig på webside. Bruker vil bli varslet om opprettelsen av oppføring er godkjent eller ikke. 

Hvordan legger et arrangement 

En hendelse kan opprettes fra kontrollpanel/dashboard.

For å legger et arrangement , må brukeren først opprette en bedriftsoppføring. Når en ny arrangement er opprettet, går oppføring inn i "Oppføringen venter på godkjenning og vil være tilgjengelig om kort tid"  status, og den vil bli vist på forsiden hvis nettstedet administrasjon godkjenner arrangement. 

 

 

Hvis pakker er aktivert, vil arrangement bli vist i frontend hvis følgende kriterier er oppfylt:

  • Pakken knyttet til bedriftsoppføringen inneholder hendelsesfunksjonen
  • Hvis maksimum antall hendelser ikke er nådd
  • Hvis bestillingen som er generert for den nåværende pakken, er betalt .

 

Hvordan kjøpe en pakke

 Når du oppretter en ny oppføring, da har bruker muligheten til å velge også en pakke. Den tilgjengelige funksjonen i oppføringen vil avhenge av pakkefunksjonene. Når oppføringen er lagret, opprettes en ordre, og brukeren blir omdirigert automatisk til ordreavsnittet på frontpanelets kontrollpanel for å betale bestillingen

For å kjøpe en pakke må bedriftens eier klikke på knappen Betal nå og følge betalingsprosedyren.

For det første må bedriftseieren fullføre faktureringsdetaljer som skal brukes til fakturaen. I betalingsvisningen kan bruker kan legge inn rabatt, hvis  tilgjengelig, og velg en av betalingsmetoden. Nettstedadministratoren har vil endre bestillingsstatusen til betalt etter betaling er mottat.

Betaling

  1. Paypal

Vær trygg - Betal med Paypal. PayPal er den tryggeste og enkleste metoden for å betale på Internett. Ved hjelp av tjenesten kan alle betale slik de ønsker – via kredittkort, bankkontoer, kjøperkreditt eller kontosaldoer – uten å dele økonomisk informasjon. Prosessen ved å velge Paypal: 1. Velg Paypal som betalingsalternativ i kassen ved utsjekking, og trykk bekreft ordre. Du vil da automatisk bli videresendt til Paypal sine sider. 2. Har du en konto hos Paypal logger du inn, men dersom du ikke har det, finner du et felt hvor det står "Don`t have a paypal-account". Her fyller du ut kortopplysninger, navn og adresse. Det er viktig at adressen stemmer, hvis ikke vil ikke kjøpet bli godkjent. Altså, det må være samme adresse som kortet er registrert på. 3. Videre følger du veiledningen, og fullfører betalingen. Ordrebekreftelse blir sendt automatisk når ordre er registrert.

  1. Bankoverføring

Hvis du ikke ønsker å betale med kort via Paypal kan vi også tilby Bankoverføring. Du bestiller varer på vanlig måte og ved utsjekk i kassen krysser du av for bankoverføring. Ordrebekreftelse sendes deg på mail med nærmere informasjon om hvordan betaling skal foretas.

Hvordan du blir kontaktet av besøkende

Besøkende kan kontakte virksomheten ved hjelp av kontakt knappen på oppføringssiden. Besøkende må fylle ut skjemaet og klikke på kontaktknappen. Du velge hvilken kontaktperson du vil kontakte, hvis det er noen kontaktpersoner definert for oppføringen.

Etter å ha kontaktet bedriftsoppføringen, vil en e-post bli mottatt av oppføring eier også av nettstedet administrasjon. En kopi av kontaktmeldingene lagres også i databasen, og kan vises i delen Meldinger under oppføringer menyen på Dashboard/Kontrollpanel. 

Kontakt en oppføring for tilbudet eller arrangementsiden har samme logikk som å kontakte fra bedriftsoppføringen. 

Kontaktknappen til tilbudet er knyttet til bedriftens kontaktinformasjon. Når virksomheten ikke har lagt til en e-post på den, vises ikke kontaktknappen. 

For arrangementet er kontakt-e-posten angitt til arrangement kontakt-e-post, hvis en er definert, ellers vil den bli sendt til kontaktoppføringsadressen for bedriftsoppføring.

Hvordan kontakte en oppføring /arrangement eier

Besøkende kan kontakte virksomheten ved hjelp av kontakt knappen på oppføringssiden. Besøkende må fylle ut skjemaet og klikke på kontaktknappen. Du velge hvilken kontaktperson du vil kontakte, hvis det er noen kontaktpersoner definert for oppføringen.

 

Forsatt Trenger hjelp

Om oss

På Terapeut.no er det vår hensikt å hjelpe folk med å finne gode psykiske helsemessige ressurser som terapeuter, støttegrupper, velværeverktøy samt en generell følelse av fellesskap.